mlodzik prowadzi tutaj blog rowerowy

Przed bikemaratonem w Poznaniu :)

• Sprzęt Giant XTC 0 DE 2010
Piątek, 2 września 2011 | dodano: 03.09.2011

Piękny piątkowy dzień postanowiłem wykorzystać i potrenować przed bikemaratonem Poznań. W sumie troszkę zmulony jestem i strasznie ciężko mi się ostatnio jeździ. Nie wiem dlaczego. Jechałem kawałek trasą niedzielnego maratonu, jest już oznakowana i po drodze taki widok:

Ktoś z oznaczających trasę chyba się wkurwił :D

Tak przez chwilę myślałem, aby może zmienić kierunki i wszystkich posłać w pole oraz wygrać wyścig, heheh ;D

Następnie pojechałem do Wrześni i wróciłem do domu tą samą drogą.

KeenJow
| 19:17 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Jedną strzałkę mogłeś sobie na koszulkę przypiąć ;)
mlodzik
| 14:56 sobota, 3 września 2011 | linkuj Ale ja oczywiście żartuję ;). Jadąc koło w koło była by opcja aby się pomylić ;)
Pozdrawiam.
masakra
| 08:41 sobota, 3 września 2011 | linkuj Tylko, żebyś się potem sam się nie rozpędził i nie pojechał ze wszystkimi w pole :D
Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycie