mlodzik prowadzi tutaj blog rowerowy

Trening przed Złotym Stokiem

• HRmax 170( 88%)
  • HRavg 136( 70%)
  • Sprzęt Giant XTC 0 DE 2010
Sobota, 23 kwietnia 2011 | dodano: 24.04.2011

Spotkanie o 11:00 na Cytadeli - Ja , Maks, Michał i Zbychu :). Zaczęliśmy podjazdy przy amfiteatrze. Podjechałem kilka razy i czuję się naprawdę ok. Forma jest dużo lepsza niż zeszłego roku.
Co ciekawe kondycja Maksa jest zajebista, ma niezłą wytrzymałość i spoko daje radę na podjazdach. Byłem lekko zaskoczony, że dawał wszystkie podjazdy tak samo jak Ja i Michał. Jest duża nadzieja na dobry czas w Złotym Stoku dla niego.
Raczej zostawi Zbycha w tyle, ale wiadomo, że to dopiero początek sezonu i w końcu Zbyszek obudzi się z zimowego snu ;).

Powjeżdżaliśmy również na górę gdzieś koło Swarzędza przy Cybinie - udało mi się zjechać z góry z maksymalną 64 km/h :D, a następnie udaliśmy się na Dziewiczą Górę, gdzie zrobiliśmy 4, albo 5 pełnych pętli, ale gdzieś zgubiłem się chyba w liczeniu :).

Ogólnie pokonałem 1400 m w pionie, a jak na Wielkopolskie warunki to dużo :)
Pogadaliśmy godzinkę przy wierzy na Dziewiczej i rozjechaliśmy się do domu.
Jestem usatysfakcjonowany treningiem, bo był naprawdę efektywny.

mlodzik
| 17:57 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Na stojąco tętno skacze wysoko i trzeba się bardziej wysilić niż na siedząco. Kolejna rzecz przy stromych wjazdach jest taka, że jak staniesz przy zbyt małej prędkości to niestety koło dostanie uślizg i nic już nie zrobisz. Generalnie na stojąco niższa kadencja, ciężej, ale szybciej, a na siedząco raczej młynek i wolniejsza ale lżejsza jazda.
Nie powiem, bo troszkę się zmęczyłem na tych górkach, ale nie zarżnąłem i dalej miałem siły.
Zresztą wszyscy wczoraj ładnie dawali :).
klosiu
| 16:58 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Tak dziś spróbowałem podjazdów na stojąco, wcale nie jest to takie łatwe, też trzeba mieć z czego depnąć, i umieć trzymać przy tym w miarę kadencję. Muszę poćwiczyć ;).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieini