mlodzik prowadzi tutaj blog rowerowy

TTR-N

• Sprzęt Giant XTC 0 DE 2010
Niedziela, 30 października 2011 | dodano: 31.10.2011

W końcu 200 km pobite.
Jechało mi się bardzo dobrze i bez żadnego większego kryzysu przez całą wyprawę. Jedynie na setnym kilometrze strasznie doskwierał mi ból kolana. Pierwszy raz coś takiego miałem. Kupiłem sobie ibuprom i było lepiej :)

Trasa względnie łatwa. Było dużo łatwiej niż tydzień temu z Klosiem i Jackiem. Po pierwsze ze względu na to, że było więcej osób i większa motywacja. Po drugie było dużo mniej terenu niż wtedy. I po trzecie dlatego, że to już praktycznie druga dwusetka w tym miesiącu ;)

Ekipa jechała dość duża. Do Poznania wjechaliśmy chyba w 10 albo 11 osób. Już dobrze nie pamiętam.
Wyjazd bardzo udany i z chęcią pojechałbym sobie jeszcze raz coś tak długiego, gdyby pogoda dopisała.

Dzięki wszystkim, którzy jechali i szacuneczek za ukończenie :)

Michał | 09:52 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Wybralbym sie z wami ale po mojej przerwie jestem slaby jak pacjent hospicjum : /

Pozdro !
mlodzik
| 08:31 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Dzięki Panowie :)
Jacek 300 walniemy na pewno, ale dni muszą być dłuższe :)
Klosiu, pewnie przeciążyłem chujowo (f*cking knee :D)

Gdzie za tydzień jedziemy? ;)
JPbike
| 21:59 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Również gratuluję ! :)
Następnym razem proponuję 300 km od Poznania na ... Przełęcz Karkonoską ;)
klosiu
| 20:32 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Gratki, do trzech razy sztuka! :)
Pewnie przeciążyłeś coś to kolano, dwie dwusetki w odstępie tygodnia to nie w kij pierdział ;).
Maks
| 19:41 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Gratulacje ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma