mlodzik prowadzi tutaj blog rowerowy

Serwis FOX'a :)

Czwartek, 17 listopada 2011 | dodano: 17.11.2011

Ostatnio nie jeżdżę, więc zadzwoniłem do serwisu aby zapytać się ile kosztuje serwis mojego amorka. Koleś powiedział, że 300 PLN :). 2 Miesiące temu było 199 PLN, ale teraz podrożało. Postanowiłem zrobić to sam, mimo, że wydam więcej kasy, ponieważ nie mam pompki, ani płynów i uszczelek.
Na razie idzie dobrze. Nie muszę nic robić z damperem bo z nim wszystko dobrze. Zamówiłem właśnie zielony płyn do FOXa 10wt, do prawej i lewej goleni i Float fluid do uszczelek. Uszczelki również zamówiłem. Razem z pompką kosztuje mnie to na razie 270 PLN, czyli jednak taniej :) (przy okazji mam pompkę i płynu na następne 3 wymiany).
Na stronach FOXa wszystko ładnie opisane krok po kroku co robić. Na razie porysałem troszkę amorka, ale człowiek uczy się na błędach i już wiem jak wyciągać uszczelki, aby tego nie zrobić ;).

Jak skończę to dam znać jak wyszło, bo jestem w połowie :) Zabieg dość prosty jak na razie. Wszystko stare wylane i wyczyszczone.

Oto efekt, i koniec pierwszego etapu ;)

Maks
| 14:32 piątek, 18 listopada 2011 | linkuj Święta racja z tym stojakiem ;)
Jarekdrogbas
| 20:12 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj O kurde ale żeś poszedł z tym widelcem.Gratulacje
mlodzik
| 19:27 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Hehhe, no już mam dużo sprzętu do serwisowania :D. Kupiłem nawet stojak warsztatowy, taki na sztycę ;). Teraz wygodnie się pracuje przy rowerze na stojąco :)
Po co wydawać kasę na serwis. W końcu nie jeździmy "od święta" ;)
JPbike
| 19:25 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Paweł - idziesz we właściwym kierunku w sprawie samodzielnego serwisu, nie tylko amorka, ale i całego rowerka :)
mlodzik
| 19:23 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Dzięki, ale będę się cieszył jak złoże to do kupy i będzie dobrze działać ;)
Maks
| 19:00 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Paweł nieźle jestem pod wrażeniem ;)
klosiu
| 18:48 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj No proszę, jak zaczniesz robić serwisy Foxów profesjonalnie ludziom, to się odkujesz :). 20 serwisów i masz nowy rower ;).
I przynajmniej masz pompkę :).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa escia